Vezetői kommunikáció

Vezetői Alaptréning

A Vezetői Alaptréning szilárd alapot ad az emberek vezetéséhez. Ez a tréning segít megérteni a vezetői szerepet, a dolgozók motivációját és a kommunikációs csapdák elkerülésének módjait. Ezeket az ismereteket mindenkinek tudnia kell, aki akár csak egyetlen embert is irányít.

Miről szól a Vezetői Alaptréning?

Egy jó szakember, egy ügyes vállalkozó, egy frissen végzett diplomás – bárki kerülhet vezetői beosztásba. Sokan panaszkodnak közülük, hogy nehezen boldogulnak a beosztottakkal – nem teszik azt, amit kellene, nem motiváltak, sokat hibáznak. Vajon a munkatársak, beosztottak általában nehéz emberek? Vagy csak arról van szó, hogy a vezetői kommunikáció külön szaktudást igényel, amit egyetlen iskolában sem tanítanak?

Ezen a tréningen három alaptémával foglalkozol, amire minden igazi vezető munkája épül:

  1. Vezetői szerepek: Megismered a vezetői szerepet és a vezetői feladatokat. Áttekinted a munkavégzésedet, így elkerülheted, hogy vezetőként te legyél a szűk keresztmetszet a csoport teljesítményében. Örvendetes mellékhatásként csökken a leterheltséged és növekszik a beosztottak elégedettsége is.
  2. Vezetői motiváció: A motivációs elméletekre építve megtanulod, mi az, ami valóban motiválja a dolgozókat. A tréning végére megtudod, miért nem a pénz az, ami tartósan jó teljesítményre ösztönzi a beosztottjaidat, és mi az, amivel valóban mozgatni tudod őket.
  3. Vezetői kommunikáció: A kommunikációs szabályok segítségével megtanulsz úgy feladatokat kiadni, hogy valóban az történjen, amit eredetileg gondoltál. Csökken a hibák száma és javul a dolgozókról alkotott véleményed.

Kinek szól a Vezetői Kommunikáció Alaptréning?

Neked szól a Vezetői Kommunikáció Alaptréning, ha vezető beosztásban vagy és még nem vettél részt hasonló tréningen. Akkor is hasznodra válnak az ismeretek, ha nem vagy vezető beosztásban, de másokat irányítasz, másokkal együttműködsz a feladatvégzés közben.

Miért érdemes elvégezned a Vezetői Kommunikáció Tréninget?

A Vezetői Kommunikáció tréningre érdemes eljönnöd, ha:

  • Úgy érzed, túl sokat foglalkozol napi feladatokkal és szeretnél több időt fordítani a valódi vezetői munkára.
  • Néhány dolgozóról negatív a véleményed, és szeretnéd pozitívan befolyásolni a munkavégzését.
  • Tudatossá akarsz válni a motivációban. A szükségletpiramis, a sikerorientáltság és kudarckerülés, kapcsolat- és eredménymotiváltság használatával növelni szeretnéd a teljesítményt és a dolgozói elégedettséget.
  • Néha nem érted, miért értik félre, amit mondasz. Átgondolt információadással és feladatmeghatározással el kívánod kerülni a tipikus kommunikációs csapdákat.

Ha úgy érzed, még nem megy minden elég olajozottan, vegyél részt a Vezetői Kommunikáció Tréningen!


Közzétéve

itt:

, írta:

Cimkék: