Hogyan változtasd meg a szokásaidat?

Az életed lényegében a szokásaid eredője.

  • Mennyire vagy formában vagy mennyire nem vagy formában? A szokásaid eredménye.
  • Mennyire vagy boldog illetve mennyire nem vagy az? A szokásaidnak köszönheted.
  • Mennyire vagy sikeres esetleg sikertelen az életben? A szokásaidtól függ.

Az, amit ismétlődően cselekszel (vagyis amire gondolsz és amit megteszel nap mint nap) alakítja ki azt a személyt, aki jelenleg vagy. Ha meg akarod változtatni az életedet, meg kell változtatnod a szokásaidat.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Egyéb | Leave a comment

A domináns és agresszív viselkedés különbségei

A domináns és agresszív viselkedés különbségei

Találkozhatsz olyan helyzetekkel, ahol határozottan és keményen kellene fellépned. Ilyenkor felmerülhet benned a gondolat, hogy “agresszív”, “erőszakos” vagy.

Gyakran épp a másik fél vádol meg téged azzal, hogy agresszívan viselkedsz. Ez elbizonytalaníthat és sokszor éppen ez is a célja az ilyen megjegyzéseknek.

A médiában is sokszor morális kötelességként szerepel a tolerancia, együttműködés, béke olyan helyzetekben, ahol valaki meg akarja védeni érdekeit másokkal szemben.

A kétkedés, bizonytalanság lebéníthat téged. Nem tudod eldönteni, mikor és hogyan lépj fel a saját érdekeid védelmében.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Konfliktuskezelés | Tagged , | Leave a comment

Pygmalion hatás – teljesítményfokozás a bizalom erejével?

Mindig az ellenkezőjét teszik annak, mint amit kérsz? Hiába magyarázol, mintha a falnak beszélnél? Bár nem biztos, de lehetséges, hogy a Pygmalion hatás a bűnös. Ismerkedj meg vele!

A menedzsment irodalom egyik népszerű témája a Pygmalion hatás, amit pszichológiai kísérletekkel is vizsgáltak a 70-es években.

Gyakorlati alkalmazása azért is izgalmas, mert radikális őszinteséget követel a vezetőktől, oktatóktól, szülőktől – mindenkitől, aki mások nevelésével, fejlesztésével foglalkozik.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Egyéb | Tagged | Leave a comment

A füldugó – a legegyszerűbb ellenvetés kezelési módszer

Melyik a legegyszerűbb ellenvetéskezelési módszer? Amikor meg sem hallod az ellenvetést!

Első látásra akár arogánsnak is tűnhet az, amikor egy ellenvetésre egyáltalán nem reagálsz.

A füldugó azonban valóban a klasszikus ellenvetéskezelési technikák egyike. Ismerkedj meg vele közelebbről!

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Ellenérvkezelés, Értékesítés, Érvelés | Tagged , , | Leave a comment

Az idézetek ereje

Elterjedt és sokak által használt módszer az előadások színesítésére az idézetek használata. Az idézetek a hatalom Tekintély pillérjére támaszkodnak, a tekintély erejével győzik meg a hallgatóságot.

Az idézetek segítségével bárkit tanúnak hívhatsz a véleményed alátámasztására, tértől és időtől teljesen függetlenül.

Gondolat és fantázia nélkül felhasználva azonban elcsépeltnek hatnak, hiszen mi sem egyszerűbb, mint belenézni egy idézetgyűjteménybe és kiválasztani belőle egy tetszőleges mondatot. Csinálják is ezt sokan – válogatás nélkül áramlanak felénk a legkülönbözőbb idézetek a szociális médiákon keresztül.

Hogyan használhatod ki a lehető legjobban az idézetek erejét?

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Érvelés | Tagged , | Leave a comment

Egy kis testbeszéd

A tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Egyéb, Értékesítés | Tagged , , | Leave a comment

Változások elfogadtatása – a tagadás fázisa

Sokszor hallod általános kritikaként, hogy az emberek nem hajlandók változni, minden új felé ellenállást mutatnak. Kétféleképpen reagálhatsz erre a helyzetre:

  • keserűséggel és közömbösséggel, feladva minden változtatás iránti ambíciódat, vagy
  • tudomásul veszed a helyzetet és elfogadod, hogy a változásokkal szembeni ellenállás az emberi természet szoros része.

Az első pillanatban mindenki ellenáll a változásnak. Még te is.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Ellenérvkezelés, Érvelés, Konfliktuskezelés | Tagged | Leave a comment

Három érv a kérdések mellett

A jó értékesítőt sokan a rábeszélőkészséggel azonosítják.

Jól tud eladni az, aki lukat beszél a hasadba, akinek mindenre van kész válasza.

A TV Shop-ban, ahol csak egyirányú kommunikáció folyik, az egyetlen értékesítési eszköz a látványos termékbemutatás, a tökéletesre csiszolt érvelés. Ez azonban nem mindenkinél válik be, mint ahogy nem mindenki bírja nézni a TV Shop-ot sem.

Személyes értékesítésnél sokkal többre mész a jól elhelyezett kérdésekkel. Itt van mindjárt három érv, amit érdemes szem előtt tartanod.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Értékesítés | Tagged , | Leave a comment

Semleges beszélgetés – a nyitótechnikák svájci bicskája

https://youtu.be/H9P3JjD3pi4

Csevegj és adj el többet!

Régi igazság, hogy ha nem vagy szimpatikus, akkor kisebb valószínűséggel vásárolnak tőled. Vannak persze kivételek: például a mogorva gázszerelő, akit mégiscsak fel kell hívnod, ha télen leállt a gázkazán. De ha nem vagy gázszerelő, akkor fel kell építened a jó kapcsolatot az értékesítési beszélgetés elején.
Erre valók a nyitótechnikák. Szerencsére jónéhány létezik.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Értékesítés | Leave a comment

A konfliktusok keletkezése

Bemész a gyerekszobába és váratlanul hatalmas rendetlenség fogad. Hirtelen dühbe gurulsz és már-már elveszted magad felett a kontrollt. Nem érted, hogy a párod hogyan tud higgadt maradni és a legnagyobb lelki nyugalommal nekikezdeni a pakolásnak.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Konfliktuskezelés | Leave a comment