- Verzió
- Letöltés 1
- Fájlméret 102.00 KB
- Fájlok Száma 1
- Dátumkészítés 2018-05-06
- Utoljára frissített 2018-05-06
Ez egy nagyon nehéz telefonszám!
Mielőtt letöltöd a feladatlapot, hallgasd meg a hangfelvételt! (Lejjebb található.)
A hangfelvételen a telefonos ügyfélszolgálatnak csak egyetlen feladata van: megmondani a hibaelhárítás telefonszámát.
Ez azonban nem várt nehézségbe ütközik….
Feladat
A felvétel sokak számára nagyon szórakoztató, ugyanakkor nagyon tanulságos is. Tartozik hozzá egy komoly feladat:
Hallgasd meg legalább kétszer felvételt és gyűjtsd össze a kommunikációs zajokat! Az eredményt a letölthető feladatlapon rögzítheted.
És egy szorgalmi feladat
A cégeknél munkaórák tömege tűnik el egy fekete lyukban amiatt, mert nem kezelik tudatosan a lehetséges kommunikációs zajokat. A magyarázkodás és az utólagos hibajavítás rengeteg időt és pénzt emészt fel. Érdemes tehát azon gondolkodni, hogyan lehet előre megakadályozni a tévedéseket.
Hogyan oldhatta volna meg az ügyintéző a helyzetet gyorsabban és az ügyfél számára pozitívabban? Mennyi ideig tartott volna így a telefonbeszélgetés?