Még három érv a kérdések mellett

Hallgatni arany – így tartja már a közmondás is. Mégis az értékesítések nagy százalékában az értékesítő beszél és próbál jobbnál jobb érveket mondani a vevőnek. Mondok neked újabb három érvet amellett, hogy többet kérdezz és kevesebbet beszélj.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Értékesítés | Leave a comment

Az Eisenhower-mátrix

Bármennyire is sok dolgod van, annyira nem lehetsz leterhelt, mint az Amerikai Egyesült Államok elnöke. Ha neki sikerül kézbe vennie az időgazdálkodását, számodra is van esély.

Az Eisenhower mátrix kétségtelenül az egyik leghíresebb időgazdálkodási eszköz. Nevét Dwight D. Eisenhower elnök nevéről kölcsönözte, aki 1953-1961 között volt az Egyesült Államok elnöke. Hivatali ideje alatt állítólag ezzel az eszközzel rendezte napi feladatait. Bár erre nincs közvetlen bizonyíték, a legenda alapján máig az ő nevét viseli az egyik legismertebb prioritás felállítási módszer.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Időgazdálkodás | Leave a comment

Bumeráng

Az egyik legismertebb és legnépszerűbb ellenérvkezelési technika a szimpatikus bumeráng nevet viseli. Mit is takar ez a név? Az ellenvetést oly módon fordítod vissza, hogy az a javaslatod melletti érvként szolgáljon. A partnered ellenvetését felkarolod, átalakítod és megoldásként visszaküldöd neki.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Ellenérvkezelés, Értékesítés | Leave a comment

A kapcsolatépítés stratégiája

Ha foglalkoztál már értékesítéssel vagy saját magad menedzselésével, biztosan találkoztál azzal a helyzettel, hogy legkönnyebben a saját kapcsolati tőkédet tudod a továbblépésre felhasználni.

A kapcsolati hálód szerteágazósága nagy mértékben befolyásolja az üzleti vagy társadalmi sikerességedet.

  • Bármilyen kérdésed vagy problémád van, mindig tudod, kitől kaphatsz megfelelő tanácsot.
  • Elsőként értesülsz változásokról vagy lehetőségekről, amiről a szélesebb közvélemény még egyáltalán nem hallott.
  • Hamarabb megtalálod azokat a személyeket, akik fontosak neked, akik eljuttatnak téged a célpiachoz vagy a döntéshozókhoz.
A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Értékesítés | Leave a comment

Tükörneuronok – a gondolatolvasás titka

Sokszor esik arról szó, hogy a siker fejben dől el. Arról is, hogy a testbeszédet nem lehet befolyásolni, és az üzenetek 80%-a a nonverbális csatornán keresztül folyik.

Mindannyian gondolatolvasók vagyunk, mégpedig olyan mértékben, hogy nem csak OLVASSUK a másik gondolatait, hanem ÉREZZÜK is őket.

Naponta többször is megfigyelheted ezt a jelenséget. Jókedvű emberrel találkozol – és te is vidámságot érzel a szívedben.  Megérkezik a depresszióval terhelt munkatárs és rögtön mindenki maga alá borul. Ideges valaki a családban – és neked is felmegy a vérnyomásod.

Akkor is így történik, ha téged mindez közvetlenül nem érint a másik ember viselkedése. A kolléga nem panaszkodott, a családtag nem kiabált veled. Csak úgy voltak magukban és mégis – átélted amit ők éreznek.

Úgy tűnik, ez nem tréfadolog. Tükrözöd mások érzelmeit és mások is tükrözik a tiédet. Ez alapvetően befolyásolja az életminőségedet és az üzleti sikeredet is. A jelenség hátterében a tükörneruronok állnak.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Egyéb | Leave a comment

Hogyan maradhatsz motivált

A vállalkozói lét legnagyobb kihívása, hogy akkor is motivált maradj, amikor nem alakul minden az előzetes elképzeléseid szerint.

A vállalkozás olyan, mint egy házasság – hiába lángol a szerelem, sose tudod előre pontosan, kivel kell majd évtizedekig együtt élned.

Hogyan kerülheted el a kiégést, hogyan őrizheted meg magadat attól, hogy a vállalkozásod beszippantson, maga alá gyűrjön és kegyetlenül tönkretegye az egészségedet és a magánéletedet?

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Egyéb | Leave a comment

Árközlési technikák

Az ár közlése olyan pillanat, ami sok értékesítőnek nehézséget okoz. Az évek folyamán számos olyan tréninget tartottam, ahol maguknak az értékesítőknek is meg kellett küzdeni a saját termékük vagy szolgáltatásuk árával.

Fontos, hogy az árat a vállalat határozza meg és a vevő dönt arról, hogy soknak tartja-e. Az ár éppen olyan tulajdonsága a terméknek, mint bármi más.

Ha ezt elfogadod, az ár közlése technikai kérdéssé válik. Ismerd meg a három legegyszerűbbet!

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Értékesítés | Leave a comment

Társasági ismerkedés

A különböző rendezvények, konferenciák kiváló alkalmat nyújtanak a kapcsolati tőke növelésére. De hogyan viselkedj ebben az esetben – légy áldozatát kergető gepárd, magasból lecsapó sólyom esetleg hálóját kifeszítő pók?

Ezek az eszközök eléggé recsegve működnek és talán neked is émelyeg a gyomrod a gondolattól, hogy az ügyfelet pusztán eszköznek tekintsed.

Ha elolvasod ezt a bejegyzést, valószínűleg fel fogsz lélegezni.

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Értékesítés | Leave a comment

Mesterséges versenykeltés

A tárgyalástechnikában számos tényező van, amit előnyödre tudatosan kihasználhatsz. Az egyik ilyen tényező a versengés hatalma.

Mit is jelent a versengés hatalma? Minden olyan dolognak, amiből kevés van, amiért versengeni kell, megnő az értéke. Az emberek versengeni kezdenek érte, ami ahhoz vezet, hogy akár túlzott áldozatokat is vállalnak érte.

Nem kevés híres csalónak volt az a kedvenc módszere, hogy az áldozatait először elutasította. Azt a benyomást keltette az áldozatokban, hogy versengenie kell másokkal azért, hogy részese lehessen valamilyen csábító ígéretnek.

Olvasd el, hogyan használhatod ki Te a versengés hatalmát!

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Értékesítés | Leave a comment

Kézfogások – milyen benyomást akarsz kelteni?

A nyolcvanas években jelent meg Allan Pease – Testbeszéd című könyve, ami akkoriban kasszasikert aratott. Ebben a könyvben jelent meg először a különböző kézfogások – mint pl. a “döglött hal” vagy a “csonttörő” – leírása apró rajzokkal kísérve. A gimnáziumban unalmas órákon a pad alatt olvasva tanulmányoztam ezeket a leírásokat.

Ma már ezekkel a kézfogásokkal ritkán találkozni az üzleti életben. Az ismertté válás következményeként jórészt letűntek a professzionális kapcsolatteremtés színpadáról.

De mit olvashatsz ki ma egy kézfogásból?

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!
Posted in Értékesítés | Leave a comment